Merhaba anne adayları, regliye 6 gün kaldı. Mutlu anne takvimine göre bugünden itibaren test yapılabilirmiş. Siz ne zaman ve hangi marka test yapacaksınız?
Benim elimdeki markalar loboquick normal gebelik testi (2adet) ve predictor erken gebelik testi (2adet) var. Gönlüm istiyor ki her gün sabah bir tane yapayım. Predictör en kalitelisi hemen kullanıp bitirmek istemiyorum. Bu marka da bu perşembe yaparsan doğru sonuç veririm diyor. Siz büyük ihtimalle test yapmamışsın nerden bilecez diyeceksiniz. Ben sizin planlarınızı merak ediyorum.
Not 6-7 kasım yumurtlama oldu 8 inde çatladı.