Aksam 10da kahve rengi leke (nişan) geldi. 🫣
Gece 02.40da uykumdan uyandim altıma kaciriyorum sandım bardaktan boşalırcasına suyum gelmiş 😶
Hemen hastaneye gittik yatış verdiler ve taktılar suni sanciyi 🫢
Suyum gelmisti fakat açılmam yoktu sadece 2 cm di 😓
Zorlu gecen 16 saatin sonunda açılmam 8 cm yi geçti 😰
Odada sancıyla beraber ıkınmamı söyleyerek doğumu başlattı doktorum 😖
Jet hızıyla doğumhaneye gittik 🥵 normal doğumda babanın girmesi yasak fakat doktorum kendisi teklif etti ve eşimde doğum anında yanımdaydı çok şükür 🙌
Doğumhanede geçen sürem 5 dakikaymış ama bana yarım saat gibi geldi 🫣
Kucağımda minik oğlumu gördükten sonra zerre sancım kalmadı 🥹
Doğumhaneden oğlum kucağımda sağlıklı bir şekilde yürüyerek cıktık çok şükür 🫶🏻