Selinoloji ayımdayım. Felaket üşütmüşüm geçen gün cereyanda kalmıştım. Sırum göğsüm boğazım başım her yerim ağrıyor. Şiddetli öksürük var. Ateş var. Ne yapmam gerek? Doktora gitaem ilaç içemiyoruz. Ne yapılmalı çok kötüyüm hiç uyku uyuyamadım
Mervebozo Selinoloji canım ateş warsa bi doktora git. Düşük dozda antibiyotik weriyorlar. O seni hafifletir. Bide ballı süt iç.. meyve ye bol bol
Gmzgmz91 Selinoloji Bende hasta olmuştum aynı şekilde ilaç içilmiyor diye de doktora gitmedim. Kendi doktorum kontrolumde gitmem gerektiğini enfeksiyonun erken doğuma neden olabileceğini söyledi o yüzden bence doktora gitmelisin.
Mervebozo bizde şuan 24haftalığız. Bende geçen dış kulak enfeksiyonu yaşadım. Artık dayanacak halim kalmadı doktora gittim antibiyotik verdi düşük dozda. Kullandım baya da rahatlattı.