Aminakarimli Merhabalar , 36. Hafta bebegimin hareketlerinde baya azalma hissediyorum. Boyle durum yasayan oldumu? 😞
mysweetbabyy Aminakarimli bir terslik hissediyorsan lütfen doktora git nst gir normal diyenlere bakma doktorun normal desin
Nazlickk 37+2 bende azalma hissediyorum kilo aldığı için yeri daralıyormuş o yüzden eskis gibi çok hareket edemiyorlarmış 🥰