Dilek0102 de geçmiş olsun benim iki veya üç gende heterezigot yazıyordu bunun anlamı da tek taraftan bu geni almakmış yani ya annemden almışım ya babamdan. Homozigot olanda ise her iki taraftan da bu geni almış oluyormuşsun annenden ve babandan. Benim 2 düşük vardı 3.de kadın doğum doktorum bu genetik testlere girmeden önce hamile kaldığım için önlem olarak direkt kan sulandırıcı başlattı onunla şu an 25.haftasayız. Ama benim başka risklerim vardı perinatoloji ye yönlendirdiler orda doktor bu genetij testleri gördükten sonra demişti ki heterezigot olanlarda kan sulandırıcıların kesin çözüm olduğu yönünde çalışma yok biz buny daha çok homozigot olanlara öneriyoruz felan ben de o zamanlar 18.haftada felandım kanama riskim vardı iğneyi bıraktım ama coraspini bırakmadım devam ediyorum muhtemelen size de olası gebelikte keseyi görür görmez kan sulandırıcı başlayacaklar canını sıkma düşenlere sonuçta bir sorun varmış ve nedeni bulunmuş şimdi onu tedavi edecekler Rabbim dermansız dert vermesin gerisi bir şekilde halloluyor ❤️😘