Minare İlk kez anne oldum ☺️Kıyafet sayıları sana kalmış ama benim bebeğim kusan bir bebek emzirdikten sonra sürekli ağzının kenarından çıkarıyor ve içine doğru akıyor o yüzden de günde 4 e yakın kıyafet değiştiriyorum 0-3 ayı fazla tuttum çünkü çok iri bebek olmadığı için rahatlıkla giyiyor ve bazı 0-3 aylar büyük geliyor atletler de falan o yüzden senin de tercihin çoğunluk 0-3 olmalı bence 3-6 tabiki al ama fazla alma derim ileri de kilosuna göre alırsın şuan ben 3-6 giydiremiyorum çok büyük geliyor ☺️Bir de önümüz kış zaten yıka kurut derken beklemek gerekiyor bunun içinde fazla olması daha avantajlı ☺️ Pantolon gömlek yazlık olanları ayını hesaplayıp ileri dönem için aldım ☺️
18 adet atlet zıbın 0-3 ile 3-6 karışık olarak
17 adet sadece alt eşofman patiksiz tercih ettim 6 tanesini 0-3/3-6 (Ağırlık olarak 0-3 aldım)
10 adet çorap
5 adet tulum patikli 0-3 ay
7 adet tulum patiksiz 3-6 ay
3 adet iç atlet
3 adet iç pijama
2 adet 5 Li hastane çıkışı
9 adet alt üst takım badileri alttan çıtçıtlı (0-3 )
6 tane patik ayakkabı aldım çıngıraklı ☺️
Müslin aldım kundak yapmakta kullanmak için
1 kadife pofuduk battaniye ve 3 tane daha battaniye (penye-triko-nohut battaniye)
Bornoz havlu
1 adet kapüşonlu hırka
3 adet şapka
2 örgü yelek
2 penye yelek
10 adet alt üst takım(sweatshirt eşofman olarak) 6-9 ay aldım
2 adet pantolon
2 adet gömlek 9/12
5 adet tişört ( 9-12 ay ) yazlık olarak uygun fiyat diye aldım
3 adet pijama takımı aldım önden çıtçıtlı olarak 0-3 ay
5 adet önden çıtçıtlı üst 0-3 ay
1 adet peluş tulum mont
Atletleri bilerek kısa kol ve kolsuz tercih ettim üstüne zaten uzun kollu giyeceği için birde uzun kollu atletin üstüne uzun kollu badi giydirmek falan zor oluyormuş o yüzden de çok tercih etmek istemedim ama 2 3 tane uzun kollu atlet aldım banyodan sonra giydirmek için ☺️Genelde eşofmanları patiksiz aldım daha uzun süre giyer belki diye düşündüm ve 0-3 3-6 ay olarak falan aldım eşofmanları ☺️ Yeni doğan olarak sadece hastane çıkışı aldım diğerleri beden olarak 0-3 aldım orta kalınlıkta kadife alt üst takım aldım peluş tarzı da bir iki tane tulum aldım kış bebişi olacağı için ☺️Sayıları hep fazla tuttum çünkü elimin altında fazla olsun kurumalarını beklemeyeyim dedim gerçi kurutma kullanıyorum ama bebeğimin kıyafetlerini atmaya cesaret edemedim bazen çekme yapıyor diye 😂
Kıyafet dışı aldıklarım da böyle
Mama sandalyesi
Önlük
Örgü puset / içine minderi
Bebek telsizi
Bebek bezi
Bir iki tane çıngırak (çok gerekli değil diyorlar ama benim hoşuma gittiği için almak istedim)
Bebek taşıma çantası
Banyo süngeri
Küvet / Maşrapa / File
Ateş ölçer
Burun aspiratörü (yedek uçları ile beraber )
Ana kucağı
Araba koltuğu
Deterjan / şampuan
Tırnak makası / tarak
Müzikli oyun halısı ( gerekli mi bilmiyorum ama hoşuma gittiği için aldım)
Ağız mendili
Alt açma bezi
Islak mendil
Emzik / emzik kutusu
Anne yanı beşik
İki adet alez
İki adet lastikli çarşaf
Kanguru
Portbebe
Portatif beşik (Gündüz salon da kullanıyorum)
Günlük kullanım için anne bebek çantası (ilk aldığım çanta açılıp yatak oluyor bunu yataksız düz çanta olarak tercih ettim