Dygdyg35 Kızlar 35. Haftadayım ama ayaklarım çok şişiyor tuzlu yemesem bile ödemi inmiyor. Var mı aynı durumu yaşayan veya bu duruma bir çare bulan ☹️🙏🏼
mayra Dygdyg35 vallahi canım bende 30 hafta 4 günlüğüm bende de aynı durum var ne yapsam bilemedim bende çaresiz kaldım
HanifeAhmet Dygdyg35 inanır mısın aynı durumu 23. haftadan beri yaşıyorum bir şişiyorum bir iniyorum çok ayakta kalmamaya dikkat et birde her gün yarım saat ayakların 40 50 cm yukarda yarım saat bir saat yat ve gerçekten de tuzu hayatından çıkar