Aytulengin Çalışan çalışmayan her anne alabilir. Detaylar linktedir😊 https://www.aile.gov.tr/duyurular/dogum-yardimi-hakkinda-bilgilendirme
Busya Aytulengin ben tarihleri ni anlayamadım kuzum ya ekim 25 görünüyor benim doğum bende başvuru yapabilir miyim.
Fatmasnny Glen bildiğim kadarıyla çocuk doğduktan sonra nüfüs çıkarıldığı sırada yada sonrasında bir form ile başvuru yapılıyor. Doğmadan önce değil yani. Babalarda başvuru yapabiliyor.
Fatmasnny Feyzaylvc bildiğim kadarıyla çocuk doğduktan sonra nüfüs çıkarıldığı sırada yada sonrasında bir form ile başvuru yapılıyor. Doğmadan önce değil yani. Babalarda başvuru yapabiliyor.
Nurylcndag Anne16 hayır canım çalışan çalışmayan her anne alıyor bunu, çalışmayan annenin alamadığı başka bir yardım, sigortası yatırılmış felan filan bazı kuralları var onun.
Nefesliva Anne16 yok canım bunu devlet herkeze veriyor birde süt parasınıda dopum kağıdıyla başvuru yapılıyor
Nefesliva nisanisa aile sosyol merkezine diye biliyorum ama arkadaşta paylaşmış yukardaki linkte numarada çıkıyor arayıp bilgide alabilirsiniz canım