Aselinannesi98 benim doktorumda boyumu sormuştu normal doğum istiyorum diyince. 1,58 boyum ve normal doğum yaptım. 3150gr doğdu. 3500 ve üzeri olsaydı yaptırmayacaktı. Boyumuzla ve bebeğin kilosuyla ilgisi var normal doğumun. Kısa boy ve şişman bebekte doğum daha zor oluyor sanırım. Doktorunuz sezaryen yanlısı olmasından sebep sizi yönlendirmeye çalışıyorsa bunu anlamaya çalışın doktorunuzu değişin, sonuçta tıbben sakınca yoksa doğum şeklimizi seçmek en doğal hakkımız.
Çatı darlığını çoğu doktor sorun etmiyor artık. Doğum esnasında kemiklerimiz de oynuyor çünkü.