Humannrle doktora gittinizmi sebepsiz mi yani o yüzden soruyorum eğer benim gibi kafaya çok taktıysanız belki stres etkiledi herkes öyle diyor yani ne zaman kafaya takmayı bıraktım o zaman hamile olduğumu öğrendim diyolar. Bende ona inanıyorum çünkü evlenir evlenmez korunmadım nasıl olsa hemen olmaz olursa da fark etmez dedim ve ilk ayda oldu. Üstelik tek ilişki ve adetimin bittiği gündü. Kafamda bebek fikri olmayınca akışına bırakınca oluyo.