Merhaba bu ay normalde 13 ünde falan adet olucaktım ama ayın 10′nunda oldum ve bu ay adetim çok tuhaf oldu
ilk başlangıcında lekelenmelerim oldu sonra ilerleyen saatlere doğru adet olamadım normalde lekelenmem olunca hemen arkasına olurum akşam geç saate doğru oldum 1 gün kanamam oldu 2. gün oldu ama normalde ben ilk 2 3 gün yoğun olurum ama bu sefer ilk gün yoğundu ve 3 günden itibaren kesildi kanamam normal kahverengi lekelenmeler gelmeye başladı acaba neden böyle oldum bilgisi olan varmı bu konuda normalde adetim böyle olmaz.