erappp Kanda enfeksiyonum yuksek çıktı. Bebek iyi dediler gönderdiler. Tekrar gidecegim antibiyotik verdiler. Sizce bor sey olur mu bu durumu yasayan var mı aranızda bebegin haftası küçük bu arada
Ahuum erappp mesela ne kadar yüksek? Bnm 23 dü . Antibiyotikle düştü . Hatta antıbiyotiğe ara da verdim .
Ikra33 erappp arkadaşım yaşadı erken doğum du ama arkadaşım çok geç kalmıştı. Antibiyotiği düzenli kullanın
merveaslannn Bende de 3 aylıkken aynı şekilde enfeksyonum çok fazla çıkmıştı kanımda doktor hemen yatış verdi 1 hafta hastanede yattım antibiyotiklerle düzeldim bence başka doktora daha gidin şuan gözetim altında olsanız daha iyi olur gibi
Nsdpg Crp 100lerdeydi ateşim 39 a bile çıktı yalan söylemiyim 8 yada 10 haftalık felan hamileydim çok şükür ilaçlarla iyileştim serum felan
erappp Nsdpg gecmis olsun ben 32 haftaligim Antibiyotik verdi ama yatırmadılar sancı bekle dediler anlamadim neden