Aslhn2101 babynest gerekli mi bilmiyorum, çünkü almadım yokluğunu da hiç hissetmedim, belki ilk zamanlar kullanilabilir ama dönmeye başladığı an bir daha kullanilmaz gibi ama ben puseti dışarı da değil de evin içinde baya kullandım, kizim durmadığı zaman icine koyup ne iş im varsa yaptım. Temizlik yaparken, yemek yapar, çamaşır asarken artık ne isim varsa icine koyup karşıma koyuyordum beni izliyordu, hatta banyo olacağım zaman bile puset ile banyoya götürüyordum duşa kabinini de açıyordum ordan beni izleyince ağlamıyordu. 6. Aydan sonra pusete sığmayınca kutsal görevi mama sandalyesi üstlendi 😂 şimdi de 9,5 aylık zaten ben nereye gidersem emekleyerek peşimde 😊