Sg40_ Korkmaya gerçekten hiç gerek yok. Ne kadar pozitif düşürsek onun içinde, bizim içinde en doğrusu en güzeli olur. Doktor dün gün verdiği dakikadan beri “yavruma kavuşacağım, minik elleri hayatıma girecek” diye kıyafetlerine bakıp gülüp duruyorum. 🙈 Dualarım sizinle, eğer korkmaya devam ederseniz elinizi yüreğinize götürün binlerce anne, anne adayının duası var orada. Sizi rahatlatsın. 💕