Em0s Kızlar bişi sorcam, son haftalarda Dr 2 haftada bir çağırıyor ya ikinci gidişimizde fiş giriş ücreti veriyor muyuz. 10günü geçiyor sonuçta 1dolu 1boştan yararlanamıyoruz
Nuray08 Eger 10 gun içinde tekrar giderseniz yararlaniyorsunuz ücretsiz 15 gun sonraya tekrar ücret ödemeniz gerekir
Em0s Nuray08 Ama Dr kendi çağrısı saçma değil mi benim 1 ayda 2 defa ücret ödemem az para da değil özel hastane 🤦♀️🤦♀️
Hestiaa Em0s ben 15 günde bir gittim, doktorum çağırdı dedim ve kontrol olarak giriş yaptırdım ücret ödemedim.normalde bana da 10 gün demişlerdi, iyi de doktorum bu tarihi verdi ve kontrol dedi diye bastırdım. Deneyin bence
Nuray08 Em0s valla yarin bende gidicem eğer ki 2 hafta snra gel derse 10 gun içinde gelsem olurmu dicem 4 gun erken gitsem ne olurki yani
Senayl34 İstanbul’da oturuyorum MedicalParka gittim ilk gebeliği 9-10 haftalarda gidiyorum doktor beni muayeneye 11. Gün çağırıyor 10 gün içinde kontrol oluyor açık açık yok 11. Gün gel diyor ve muaneye ücreti 700 TL özel hastane evet böyle ama bu doktor çakallığı resmen
Cubukmakarna Sistemle alakali bizle alakali degil demisti hastane. Mecbur kayit actirmak zorundasiniz. Esim de sigortaci yapcak bisi yok dogru dedi. Ancak randovu belli sonucta hic kayit acmadan doktorun yanina giderseniz olur. Ama recete yazamaz. Sadece muayene eder biter. Kardesim boyle yapiyor
Ayse3324 başlarda bizim doktorumuz 10 gün içinde çağırdı sonra ayda 1 e geçtik ben yine de merak ettiğim için 10 gün içinde tekrar gidiyordum niye geldin de demiyordu hakkı yok zaten sonra 1 ay sonraya gün alıyordum son haftalarım da da haftada bir çağırdı
Em0s Nuray08 yani bencede bende 31+6 haftalığım muhtemelen beni de çağırıcak ve ben van’dayım adana’da doğum yapıcam ocak 5 de doğum var muhtemelen aralık ayında tekrar gitmek istemiyorum 28inde grk demişti 10 içinde tekrar gidicem bidaha da gitmeyi düşünmüyorum