Arkadaşlar merhaba 37+4 haftaligim doğumu bekliyorum yaşadığım şehirde doğum yapmak istemiyorum buraya yakın bir şehirde doğum yapmak istiyorum doktor kontrolüne de oraya gidiyorum en fazla 3 saat çekiyor yol sizce doğum başlar başlamaz yetisirmiyim yolda bişey olur mu doktor olmaz ilk doğumun hemen dogurmazsin gelirsin dedi