Oğlumu doğurmak için gittiğim 14 Kasım pazartesi günü sabahından yatışımı yaptığım hastanede bebeğimi sabırsızlıkla beklediğim o heyecanlı dakikalara şahit olmak en güzel yanıydı, o mutlulukla karnınimdayken ona söylediğim şarkıyı söyleyerek doğumhaneye girmem sezaryen oluşumu hiç kötü yönden etkilemeden bian önce sesi duyup görmeye odaklayarak ilk gebeliği ilk ameliyat geçirişim ilk doğumhane görüşüm olmasına rağmen kavuşmaya odaklı güzel anlar yaşamak inanılmaz bir olay bu dünyada.. Şubat 18 den beri burada da #happymom da sizlerle heyecanla geçirdiğim 9 ayı sonunda sağlıklı bir şekilde serüveni tamamladım.
15:40 da bebeğimin ilk sesiyle mutluluk gözyaşım ,bian önce ona kavuşup koklamak için girdiğim aceleci tavırlar ve o yorgunluk ile odamda baş başa kalmak isteyişim 30 yıllık hayatımın en güzel aynıydı.
Hoşgeldin minik oğlum güzel çocuğum hoşgeldin hayırlı bir evlat olma yolunda ilerleyeceğimiz güzel günlere isteyen herkese nasip etsin rabbim şimdi bebeğim kucağıma alıp emzirme zamanı , sağlıcakla kalın.
🎉🤰🏼✨