MeltemKartal22 Kızlar dört buçuk aylık hamileyim hergün baş ağrısı yaşıyorum benim gibi yaşayan var mı ne yapıyorsunuz yA
EsraBaykara MeltemKartal22 tansiyon olabilir ölçün mutlaka. 14-9 tehlike sınırı.üzeri zaten tehlikeli.
Kayaozge MeltemKartal22 Ahh o geçmek bilmeyen ağırlar bende yaşıyorum ama hiç bir türlü geçmiyor sonra karanlık bir odaya geçiyorum uyuyorum o biraz iyi geliyor