Benim doktorum ilki icin 39 ikinci bebek 38 olur demisti. Ve 39+2 de almisti. E kadar karninda o kadar iyi demisti bir sknti yoksa tabi. Sonucta cocuk da biraz zamanini doldursun zaten planli birden alacaklar kendi de o yola girsin isteniyor sanirim. Ama benim 39+2 olmasina ragmen hicbir sancim belirtim yoktu:) ama cok yorulmustum. Simdi ikinciye hamileyim 38 de alir heralde. O ne derse o. Bilgisine cok guveniyorum