Merhaba hanımlar 35+2 haftalık gebeyim ama dünden beri çocuğun hareketini hissetmiyorum normalde çok hareket ederdi özellikle gece ama hissedemiyorum böyle çok az minicik Bir seyerime oluyor normal mi sizce bebeğin suyu fazla erken doğum riski var ondan mı acaba