Nrtnnn Arkadaşlar merhaba daha yeni katılıyorum bende bu foruma 😊 hamileliğini yeni öğrenen anne adaylarıyla konuşmak iyi gelir birbirimize diye düşündüm 😇 sizler kaç haftalıksınız? Ben 6+1 ☺️💜
Nrtnnn Batinseda Batinseda canım çok teşekkür ederim yeni fark ettim yorumunu 😇 allah hepimize nasipteydin inş sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza aldığımız günleri 👼💓🙏🏻