Kirmizisarap Kızlar 7 aylık hamileyim bogazım yanıyor burnum akıyor acile gitsem bişey yaparlarmı soguk aldım şimdi gidicem git derseniz
Nurayaksan Kirmizisarap parol verecekler canım benim ben de son ayin da böyle olmuştum gargara parol ve nane limonla atlatmaya çalıştım
Yagmurmasal Zor durumdaysan git canım illa bişi yaparlar bende isal kusmadan gitmiştim serum taktilar iyi geldi 37,haftalıkken
Kbravlkn Dün akşam gittim acile burun akıntısı ve boğaz ağrısı için hiç bir şey yapmadılar sadece parol içe bilirsin bir şey yapamayız dedi doktor baş ağrısından uyuyamıyorum artık
TVEsraelizan_yusuf Salgın var ben elmayı kabuklarıyla cekirdegiylr kaynatıp içtim sürekli tabi doktoruma sorarak birde ıhlamur ve bal