Kizkiza Ayın 11 inde regl olmam gerekiyordu hala olmadım 11 inde kan vermiştim 2.30 çıkmıştı yok denilmişti sizce ne olabilir 4 gün oldu gecikmem
DenizDnz- Değerin 83 se var canım hayırlı olsun 😊 ben adetime 1 hafta varken vermiştim 27 çıkmıştı gebelik var ama daha çok yeni demişlerdi