Ypa merhaba gecmis olsun oncelikle bende 11 kasimda dogum yaptim sezeryan haklisiniz gaz icin once siwi seyler oneriyorlar bol bol tuket hatta sicak seyler olursa daha iyi olur annem bana kocaman bi termosta cay getirmisti surekli onu ictim meyve suyu khve vs ne varsa ictim wc istegi oluyor zor oluyor ama pes etmeyin 2.gün sütüm indi cok sukur 😊 rabbim evladiniza kavustursun sizi tekrar gecmis olsun😊