Kızlar bende kurtuldum çok şükür darısı tüm annelere inşallah gelelim hikaye kısmına🙏🏻
Cuma gece 2.30da kasığımda bir agrıyla uyandım sancı yok kasığımdaki agrı düzenli değildi sabah 7bucağa kadar böyle devam etti tabi 7bucukta tam sıklastı artık eşimi uyandırdım hemen duşuma girdim namaz kıldım hooopppp hastaneye direk catala cıkardılar bi baktıkki 4cm hemen yatış doktorum vardı oda baktı suni takmıycaz kendi sancın cok güzel dedi 8bucukta tam yatışım oldu saat ögle 1ekadar güzel samcılarım vardı doktorum geldi bebeğin suyuna bakıcaz dedi o suya baktıktan sonra doktorun bana söylediği sadece şimdi yokuş aşşa hızla iniceksin yani sancıların artıcak dedi gercektende öyle oldu felaket sancılar geldi tabi hızlıcıda açılma oldu 3dakikada 1e düştü sancılar sonra en son 2dakikada 2ye düştü saat 15.00da 9cmdi hemen hooop catala ıkınmam cok geliyordu kendimi tutamıyordum ebendoktor bi yandan sakın ıkınma yırtılman olmasın diye kendimi zorla kasarak tuttum doktorum cok iyidi okadar iyidiki catalda bile benle konuşuyordu catalda fazla durmadım bu arada 15.15de indim bebeğim kucagımda birlikte cıktık cok şükür bu arada 3tane dikişim oldu oda benim ıkınmamdan dolayı oldu darısı tüm amnelereee 🌸sevgilerle…💐🥰