Gamzekozgur valla 9 ay halsizlik ağırlık uyku vardı bende aşırı zor ağır halsiz hiç bişe yapamama herşey gözüne gelen biri olmustum 😂 doğumdan sonra ruhen hagifledim ananemin bir lafı vardı hep derdi oglanin adı var oğlan dogurmus derler halbuki oğlan hamileliği iyidir kız zordur kız yükü tuz yükü derler gerçekten de yasayinca anladım iki oğlum var onlarda sanki hamile değildim ama kızda bittim ağırlık uyku sanki hep morelsiz gibiydim aserme olarak da erkeklerde deli gibi ekşi turşu erik acı yerdim hatta ekşi limon erik yüzünden doğumdan sonra dişlerimi hep kanal tedavisi yaptırdım disten oldum 😂 kızda da ekşi yerdim ama oglanlardaki kadar değildi sanki arada canım tatlı da istiyodu da pek asermeyle alakası yok gibi dusunuyorm ben bunun ya hani niye derseniz normal bir insanın bile bir anda canı tatlı istiyor gece otururken mesela ayy diyosun canım aşırı tatlı istedi veya ayy smdi bu olsaydı yeseydik diye hatta bı yarim saat acıkmış gibi oluyoruz işte hamilelikte de yasiyorz bunu insan vücudunda ne eksikse o an onu istiyor aslında bebek de anneden aldığı için hemen diyoruz hıh hamile işte aseriyo 😂