Hanımlar merhaba ben adetin olacağı gün test yapmıştım ve silik çizgiyi görmüştüm bir kaç saat sonra ilk kahverengi sonra pembe lekelenmem oldu o da peceteye silince geldi ped taktim birşey olmadı ertesi gün pedim aksama kadar sadece 2 parmak kadar bulaştı rengi açık kırmızı pembe gibi pıhtı çok çok az ben pıhtıli adet görürüm hep ve 2. 3. Günler yoğun olur hatta kokulu olur kokusundan rahatsız olurdum ped degistirirdim sürekli ama şimdi ped degistirmesem bile olur ama şekli bozulduğu için degistirdim günde 1 kere oda çünkü oyle kan gelmiyor idrar yaptığımda ve peceteye sildigimde açık kırmızı şeklinde geliyor sadece yani bu nasıl adet şuan kaç saattir bişey yok böyle adet gören geçiren var mı acaba normal mi bazen böyle olmadı gebelik testi yaptım ama yine çok çok silik gibi olsa herhalde çizgi koyulasirdi yani pedlerimde dolmuyor idrar olunca silinci geliyor hayırlısı bakalım