Kayaozge canım ben 24 te çok net hissettiğimi anladım az sabret ilk gebeliklerde oluyor bi de böyle içinde gaz mış gibi pıt pıt bişey oluyor ama gaz çıkışı olmuyor ya işte o bebek😂😂 ben sonradan anladım telaş etme bu haftadan sonra başlayacaksın hissetmeye bitir gğn otur bırak işi gücü 23. Haftanda elini karnına koy tek ona odaklan o pıt pıt hareketin bebek olduğunu anlayınca rahatlarsın