Kızlar bugün kendi doktorum dışında bi doktora gözüktüm 14+3 belki cinsiyeti öğrenirim umuduyla gittim doktor önce bu haftada cinsiyet öğrenilmez dedi sonra çok incelemeden bakıp bacak arasını gösterdi %100 erkek dedi ultrason resmini ekliyorum sizce bu kadar büyük olabilir mi gözüme kocaman geldi kordon falan gibi 😂
