Gunduzgece Arkadaşlar 6hafta 4günlük hamileyim doktora bebeğimin kalp atışlarını dinlemek için gittik.Doktor kesemi ilkten hemen göremedi sonra gördü ölçtüğünde 4 haftalık gibi birşey dedi kesem gelişmemiş öyle söyledi bir hafta sonra tekrar gelin dedi o zaman da gelişmemiş ve kese toplanmış ise kürtaj ile keseyi alacaklar ilk hamileliğimdi...yıkıldım bunu duyunca sağlıklı bir döllenme olmayabilir dedi :( sizin başınıza bu geldi mi hiç yada kese bir hafta içinde büyür mü sizce dua edin bana ve bebeğime onu almalarını hiç istemiyorum...
EzgiGizemzerOuz Gunduzgece aynı şey benm başka geldi kese 5 haftalıkken bebek 6 haftalıktı ve kalbi durabilir dediler. Nasıl bir yıkım olduğunu iyi bilirim. Bunu duyduktan sonra kese büyüsün diye su içip durdum öle ki günde 3-4 litreyi geçiyordu sanırım keseyi geliştiren en büyük şey su içmek. Ve ben bir hafta sonra gittiğimde bebek 7 kese 8 haftalıktı☺️ Yani kese iki haftalık büyümüştü. Rabbim bu bebekleri bize nasip edecekse bi yolunu buluyorlar emin olun ben şuan 27+1 oldum. Yiyecek lokması varsa size gelecek bebeğiniz bol bol su için bol bol dua edin🙇🏻♀️💕
Shryrydn Gunduzgece bende ilk hamileliyimde bebeyimi kayb etdim. 5 aylıkken. O zamanlar duwunuyodum keske daha erken bilseydim hamileliyi surdurmeseydim. Erken öyrenmek anne icin her zaman avantajdır. İnwallah sorunun hall olur. Allah hiç bir anneyi evlatsız bırakmasın
caglademir Gunduzgece Acele etme, 1 hafta sonra farkli bir doktora mutlaka vajinal baktir. Bende de gec dollenme olmustu, son adetime gore 7 haftalik olmasi gerekirken 4 haftalikti ilk basta. Sonradan arayi kapatiyorlar, one bile geciyor
Marygur Gunduzgece benzer bişi yaşadım farklı doktoralara gitti sakın hemen kürtaj olma bana boş gebelik dedi kürtaja alıyodu ve şuan 14 haftalık hamileyim bebeğim var ve çok iyi şükür. Acele etme çok erken daha. Git bi iki doktora daha
Gunduzgece EzgiGizemzerOuz Çok teşekkür ederim umarım benim bebeğimde yaşayabilir 💞sizde umarım sağlıklı bir şekilde bebeğinizi kucağınıza alabilirsiniz 🙏🏼
Gunduzgece Shryrydn Sizin içinde zor bir dönem olmuştur. Evet bir yönden avantaj ama engel olamıyorum kendime onu kaybetmek istemiyorum ama hayırlısı neyse o olsun inşallah Allah herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏🏼
Gunduzgece caglademir umarım öyle olur özel hastaneye gidiyordum devlet hastanesinden randevu aldım. Benim de son adet tarihimin başlangıcına göre hesapladı.Bende geç döllenme olduğunu düşünüyorum ama keseyi hemen görememesi normal mi ?
caglademir Gunduzgece Normal tabi, daha 3-4 haftaliksa duzgun goremez. Vajinal mi bakti size? Bizim gibi gec dollenme durumlarinda durum netlesene kadar vajinal muayene en iyisi
Gunduzgece caglademir vajinal bakmadı normal üstten baktı. Umarım Cuma günü güzel haberler alabilirim.Teşekkür ederim bilgilendirme için 🙏🏼
Gunduzgece Marygur kesinlikle bekleyeceğim umarım Cuma günü doktor güzel şeyler söyler. Peki sizde kese nasıl gözüküyordu o boş gebelik dendiğinde. Sizin adınızada çok sevindim umarım sağlıklı bir şekilde bebeğinizi kucağınıza alırsınız🙏🏼
Marygur Gunduzgece kese biçimsizdi ve aktif kanama vardı kesede ben öyle acı bişi yaşadımki doktor kesen kanıyo içi boş bi iki güne kanama akıntı olarak gelicek ozaman gel kürtaj yapcaz dedi hastaneden ağlayarak çıktım bebek yok diyince o öfkeyle eve doğru koşar adımlarla öyke bi yürüyüşüm olduki o an iyki düşmemiş bebek yani. Eve geldim araştırdık eşimle biraz ertesi gün başka doktora gittim kesen kanamış ama kan durmuş kese boş demek için çok erken 1 hafta bekleyelim bidaha bakalım dedi. 1 hafta bekledim ne kanama oldu ne bişi yani 1 hafta sonra tekrar kontrole gittiğimizde kese sapasağlamdı ve minnoşu gördük. Bu arada bu süreçte progestan kullandım. Mutlaka bi kaç doktorla görüş bence
Devran Aynı şeyi yaşadım kese ilerlemedi değerlerim takılı kaldı düşük olarak adlandırıldı ve kürtaj olmak zorunda kaldım korun dedi doktor yoksa tekrar kürtaj olmak zorunda kalırsınız vede 2,5 ayda tekrar hamile kaldım şuan 13+3 üm ümidinizi yitirmeyin lütfen morel motivasyon çok önemli eşimi toparlamak için mecburen ona yansıtmadım acımı tekrar bebek sahibi olabileceğimizi asla olumsuz düşünmemesi gerektiğini söyledim dewamlı şuan iyiyiz çok şükür ilk bebeğimiz düşükten sonra Allah yardımcınız olsun hakkınızda hayırlısı olsun insallah 🙏
Gunduzgece Devran Eğer kürtaj olmak durumunda kalırsam umarım tekrardan hamile kalırım pes etmemek önemli bu süreçte galiba ben kendimi bıraktım galiba biraz bugün daha iyim şükürler olsun ki dün öğrendiğimde çok kötü olmuştum allah kimseye yaşatmasın. Sizin adınızada çok sevindim bebeğinize ve size allah sağlık versin 🙏🏼
Devran Gunduzgece teşekkür ederim canım rabbim yazmışsa hiç bişi olmaz üzülme fakat inşallah benim başıma gelen senin başına gelmez inşallah 🙏
Gunduzgece Hafizeipek Evet başka bir doktora gideceğim Cuma günü hakkımızda hayırlısı neyse o olur inşallah 🙏🏼
Marygur Gunduzgece bu arada benzer şeyleri duyduğum için o dönem çok araştırdım tabiki sağlıklı bi hamilelik olmayacaksa kese boş oluyo gelişmiyo filan öyleyse bile şükret. Ben o 1 hafta içinde kendimi toparladım ve hep şükrettim yoksa bile başka bişiylede sınav olabilirdim bebek olabilirdi büyüyebilirdi büyüdükten sonra kaybedebilirdim filan hep daha acısını düşünüp şükrettim Allaha. Dediğim gibi farklı doktorlara görün ama kesen boşsada bu şekilde düşün hakkında hayırlısı olsun canım sağlıklı bi bebek olsun isteriz değilmi? Bunu düşün🙏
Gunduzgece Marygur Bende kanama falan olmadı. Ama kesemde tuhaflık olduğunu söyledi doktor Cuma gününe kadar bekleyeceğim belki bebek varsa kendini gösterir. Doktor çok umutlu değil boş gebelik olduğunu düşünüyor. Eşime o şekilde söylemiş benim umudumu kaybetmediğimi görünce eşim bu durumu söylemek zorunda kaldı umarım hakkımda hayırlısı neyse o olur. Allah herkese sağlıklı ve hayırlı evlatlar nasip eder. Sizede çok teşekkür ederim tecrübelerinizi paylaştığınız için 🙏🏼