mihribanyilmaz Bogazlarimin siddetli agrisi ve gripten dolayi hastaneye gttm.. ve doktor igne ve hap verdi .. sizce bi sorun olyr mu.. hamile oldugumu belirttim..
Ruyaa mihribanyilmaz bende aynı durumdayım sadece bogaz spreyıne ızın verdı daha kotu olursan parolu serum olarak alabılırsın dedı kadın dogum doktorum. Eger ulasabılıyosan doktoruna danıs derim artık pek guvenım kalmadı 😑
ZeynepKara mihribanyilmaz bende 1 haftadır gribim hala iyileşemedim bir torba ilaç yazmış doktor içinde antibiyotik falan var ama hiç birini kullanmadım sadece serum taktırmıştım kendi kendime iyileşmeye çalışıyorum doktorunla görüş öyle kullan derim
ZeynepKara mihribanyilmaz bende 1 haftadır gribim hala iyileşemedim bir torba ilaç yazmış doktor içinde antibiyotik falan var ama hiç birini kullanmadım sadece serum taktırmıştım kendi kendime iyileşmeye çalışıyorum doktorunla görüş öyle kullan derim