03rabia48 9 haftalık gebeyim öğleden sonra ılız ılız ağrım oldu şimdi de kahve rengi akıntı geldi. Sizce normal mi yoksa kötü bir şey mi. İnşallah değil dir 🤲🤲🤲
Babybaby12 03rabia48 çok geliyor mu bende de olmuştu doktorum progestan başlattı doktorunuzla iltibata geçmenizi onerrim
03rabia48 Şu anda bulunduğum bölgede kadın doğum doktoru Yok en yakın hastane 1 saat o yüzden çok korkuyorum