Sibel0812 betulebrar61 bizde 14 olduk bugün ama bebeğimiz nazlı geçen hafta gittim bacaklarını açmadı
Gulcnny_2852 Arada ağrılarım oluyor kasik bel sanki rahimin içinde baskı var , karnımın içi geriliyor sanki
Eceaysezdmrr betulebrar61 hayır Perşembe gidicem ama devlet söylemıyor sanırım yine söylemez 14+1 oluyoruz Perşembe
Eceaysezdmrr betulebrar61 12 haftamda özel gidişatı kız gıbı dedi ama kesinleşseğ rahatlıcam belırsızlık zor
betulebrar61 Halbuki ilk gebeligimi özelde 12 de söylemişlerdi dedim onların cihazları daha kalitelidir dedi
Sibel0812 betulebrar61 özele gidiyorum aslında BNde bekliyordum söylemesini ama bacağını üst üste atmıştı