Bizde 31+3 olduk :) ultrasonda yüzümüz artık cok daha belli ve doktor kontrollerimiz ekstra bi keyiflendiriyor bizi artık :) tabi bunların yanında ağırlaşan vücudum, zor nefes alışlarım, uykusuz gecelerim, coraplarımı giyemeyişim de ayrı bir konu… :)