Merhaba hanımlar. Ben 20+4 haftalık gebeyim.. bundan 4 yıl önce tüp mide ameliyat oldum (kapalı ameliyattı, 4-5 delik gibi kesiler açılarak yapıldı) henüz doktorum doğumumla alakalı bir şey söylemedi ben de her gittiğimde unutuyorum açıkçası sormayı. Sizce tüp mideden kaynaklı zorunlu sezaryen mi olurum? Benimle aynı durumda olan var mı? Geçenlerde birinden duymuştum mide baypass oldum mecbur sezaryen olucam dedi. Aklıma takıldı benim de 🥲