Ksksks benim oldu çok çilek aşerdim fazla yedim leke olayını duyduğm için sürekli elimi yıkardm ama 1kez yıkamadm kızımn göğsünün altnda kırmızı çilek lekesi çıktı orama elledim demekki😊 keşke olmasaydı iyidi ama malesef lekesi var dkkt edin yinede yerken dokunmamaya ne kadar batıl inançta olsa bazen oluyo.