Slaaa34 Kızlar selam, 37+6 günlük hamileyim doktorum bugün alttan muayne etti kemik yapın normale uygun ama açılman hiç yok şimdilik dedi. Ne yapmam lazım başına böyle birşey gelen var mı sonradan açılması olan ??
Suna34 Slaaa34 benimde ne açılmam ne sancım yoktu 38 haftada gelişimi durunca suni sancıyla doğum yaptım