EMete benim olmadı ama tanıdıgım bir arkadaşıma oldu hatta 3.5 cm’den bayagı fazlaydı tam kaçtı onu hatırlamıyorum yanlış olmasın ama cok daha fazla oldugunu biliyorum.. Dogumdan sonra kisti almışlardı.. Bir sorun yaratmamıştı darısı başınıza inşaAllah 🤲🏻