Halimeakgn Serapp777 linda yı hiç duymamıştım bana kalsa çok farklı güzel ama benim eşim bilinmedik isimleri pek kabul etmiyor maalesef 🤦🏻♀️ Hayırlı sağlıklı olsun inşallah sizin de 🙏🏼
Fatoliiii Halimeakgn bizde 3 isim düşündük.. Elif Alya, Yağmur ve Gökçe 3 yaşında oğlum var ona sorduk Gökçe dedi, sağlıkla doğarsa inşaallah Gökçe koyacağım 7.aydayım bende, kökeni Türkçe bi isim ☺
Nazendehanim Halimeakgn üzgünüm ama 34+4 üm hala isim net değil ,aklımızda iki seçenek var ama o bile net olamıyor 😂 Zeynep Neva ya da Erva olacak kızımın adı galiba . Ama benim fikir önerim Dilruba .. Allah’ım ne güzel bir isim 😍
Halimeakgn Nazendehanim benimde korkum 30. Haftalara kadar kalmak hatta doğunca bi anda karar vermek zorunda bile kalabiliriz bu gidişle 🤭😅 teşekkürler öneri için ☺️
Aysun56 Halimeakgn Biz kızımıza Asel Zümra ismini koyacağız Allah nasip ederse size de naçizane bir fikir olur umarım😊