Tonyali ikisinide kullanıyorum. Kansızlığın var demkki, olmasa bile verir doktorun çünkü kan Değerin yerinde olsa bile bebek her geçen gün senden aldıkça düşecek kullanman gerekiyor, vitaminin ve kanın yetersiz gelmeye başladığında da bebekte gerçekten ciddi sorunlar yaratmaya başlıyor tabi sende de,ikiside güzel ilaç, kilo felan da aldırmadı 7.ayımdayım ben 9.haftamdan beri kullanıyorum daha toplamda 7 kilo aldım ki onuda son 1 ayda aldım başından beri 4 kilo almıştım sadece bunları kullanmama rağmen.