Remziyexx Sevgili anne adayları çok ihtiyacım var lütfen yardımcı olurmusunuz 5 aylık hamileyim göğsümün ucuları çok kaşınıyor uyanıyorum ne öneriyorsunuz ne yapmam gerekiyor 🙏
nur34_ Remziyexx bende ayniyim seninle bende 5 oldum gogus ucu iki haftadir asiri kasiniyor cocuk gelisimj uzmani bi tanidigma danistm hassas oldugunu soyledi gogus yapimim ve simdiden gogus ucu kremj kullnmami sende dene istersen
Nurr_22_22 Remziyexx bende de aynı sorun vardı çatlama oluyor ondan diyorlar ama emin değilim 26 haftadayim şu aralar yok
egeninincisii Remziyexx Bir ayvanın çekirdeklerini çıkarın, üstünü geçecek kadar su ekleyin. Bir gün bekletin. Jel kıvamına gelecek. Düzenli olarak göğüs ucunuza sürün, kaşıntı kalmaz. Çatlaklarınız varsa onların izlerini de hafifletir. Ayrıca cilde de faydalı.
nur34_ Remziyexx kuzum henuz kullanmaya baslamadim ama onerilen mustela gogus ucu kremi onu kullancam bnde
Asyabuse 22+4teyim Ya benimde duştan çıkınca falan sızlıyor resmen geçen gün hava sıcaktı ince çıkmışım evden akşam serinleyince sızıdan duramadım 🥺 gümüş kapak aldım da kremi daha almadım bi ara kapağı denicem acırken iyi geliyo mu diye 😞
Elifengin Bana ne demeli bende kaşıntı değilde yanma var uçlarda🙄 daha 17 haftalığım birde sarı sıvı var🤷🏻♀️
hilal3407 Bende de fazla kaşıntı var. Vazelin sürdüm iyi geldi. Her gün sürüyorum tamamen geçirmese de rahatlattı.