34 haftadayım. Hem özel hem devlet hastanesine gidiyorum. Bugün devlet hastanesinde randevuya geldim. Bebeğin gelişimi 30.haftada kalmış ciğer geliştirici iğne yapmamız lazım dedi doktor. Nst de de hiç hissetmeme rağmen sancı çıktı. Acil yatış verdiler. Hemen özel hastanedeki doktora gittim orada da bebek 32. Haftada kalmış görünüyor. Aynı şeyi özel hastanedeki doktorlar da söyledi. Başına böyle bir şey gelen var mı. Birşey olacak diye korkuyorum