Hamileliğimin yalan olmasın ilk 10 haftasında sürekli adet agrısı gibi sancı cektm. Doktorum hep normal oldugunu söyledi. Sandıgınızdan daha yaygın birsey merak etmeyin.kanama görürseniz öyle hastaneye gidin. Panik yapmayın muhtemelen normaldir hersey☺️