Defne_momm aynen böyle yaptırdım spinal + epidural kombine oldu diğer iki sezeryana göre gercekten çok güzeldi ilk iki sezeryanim berbatti sırf sezeryan yuzunden 3. Hamilelik burnumdan geldi korkudan fakat daha önce bilseydim veya dr soyleseydi kombine yaptırirdim bosuna acı çekmişim ve boşuna o kadar travmayi yaşamışım inanın üçüncü iyi geçti diye şuan dörtten bile korkmuyorum desem inanır mısınız gerçekten dogru tedavi ve doktora kendini ifade edebilmek çok önemli 🌸