Kızlar selam 22 haftalığız ve karnım hiç yok, ilk gebeliğim. Ben normal diye düşünürken gören herkes ‘aaa sen nasıl hamilesin’ ‘hamile olduguna emin misin’ ‘karnın hiç yok iç karnın geniş büyük ihtimalle’ ‘büyümediyse daha da büyümez küçücük karınla gidersin doğuma’ ay insanların lafları mı batıyor ben mi büyütüyorum bilmiyorum.. Bebeğimin gelişimi de normal suan da, bende mi sorun var diye düşünmeye başladım.. 🤦🏼 Benim gibi olupta sonradan karnı cıkan var mı, kaçıncı haftalarda belirginleşmeye başladınız..?