Düşük tehlikem var bebegin kesesi dogum kanalına yerleşmiş dedi doktor 3 aydır ara ara kanamam oldu toplamda 10 kez kanamam oldu bebeğin kilosu haftasına göre ilerde artıyor dedi doktor bebekte sıkıntı yok dedi ama kesesi çok aşağıda dedi çok agrım oluyor yürüyemiyorum oturamıyorum yürüdüğüm zamanda çok yavaş yürüyorum örnek vermek gerekirse sünnet olmuş gibi yürüyorum o bile çok yoruyor dün akşam özel bölgeme 5 kere birşey ileri geri hareket etti karnımdada hafifleme oldu geri geldigi zaman kasıldım ileri gittiği zamn hafifledim ama sancım vardı bugün bir kaç kere daya oldu çok agrım sancım var ve halsizim sıcak basıyor başımdan aşşagı kaynar su dökülmüş gibi hissediyorum ama ateşim falan yok napmalıyım bilemedim