Bizim kızçe yarın 34+6 oluyor. Görüş günümüz 🤭
Henüz nst’ye girmedik. Sanırım yarın girerim. Gerçi merak ettiğim bir şey değil, malum ikinci hamilelik 😂
Sancılarım ve kasılmalarım da sıklaştı. En son 3 hafta önce gitmiştik 2 kiloydu bakalım kaç olmuşuz 🫶🏼
Var mı yarın ya da bu hafta içinde görüş günü olan ♥️