Kaçıncı aşılamanız tuttu acaba?
Benim 1. Aşılama negatif oldu 2. Yi Yaptırsam mı yoksa akışına mı bıraksam artık. Morale ihtiyacım var 🥺 pcoluyum iki kimyasalım var rahim filmi temiz sperm testi normalin üstünde ama sağlıklı gebelik olmuyor 😔 allahım tez zamanda bana ve isteyen herkese nasip etsin inşAallah 🤲🏻