Kuem ilk hamileliğimde hiç yaşamadım İkinci de yaşadım .6 ve 7.haftada oldu sonra geçti 1 kutu fitil kullandim.Cogu gebelikte olan bir şeymiş doktor da söylemişti.Ama yine de herhangi leke ve kanamada mutlaka doktora gidin .Kese ve bebeğin durumuna bakılıyor