Ezonunannesi16 bence çok gerekli birşey değil, ben Şubat’ta doğum yapmıştım puset örtüsü yerine pamuklu battaniye gibi birşey diktirdim. Çok kullanışlı oldu, zaten pusetin kullanılacağı maksimum 4 5 ay, sonrasında yazlık battaniye yerine kullandım hatta en çok kullandığım o oldu, hatta ben puseti sadece ilk 45 gün dışarı da kullandım. Onda da kış günü olduğu için en fazla 4 5 kere dışarı çıktık.